skip to Main Content
admin@ehsan-ghasemi.ir 021-661 55 244

مواردی که جهت رسیدگی مالیات ماده 110 ق م م مورد نیاز است:

 

ابلاغ بند 2 ماده 97 ( دعوت از مودی برای تحویل اسناد و مدارک جهت رسیدگی مالیات عملکرد )

 

 

 

لیست مهمترین مدارک مورد نیاز  جهت رسیدگی مالیات عملکرد :

  1. دفاتر قانونی ( روزنامه ، کل ، معین ) ترازنامه و حساب سود و زیان.
  2. مشخصات دفاتر ماخوذه از اداره ثبت شرکتها که نانویس مانده است.
  3. برنامه ها ( نرم افزار ) و دستورالعملهای کار با ماشین.
  4. کلیه فاکتور های و اسناد مربوط به خرید و فروش کالا و صورتحصابهای مربوط به درآمد.
  5. مکاتبات واردات و صادرات کالا.
  6. صورت حسابهای بانکی و صورت مغایرت آنها.
  7. صورت ریز سرمایه گذاری با ذکر نوع سرمایه گذاری.
  8. صورت گردش مواد اولیه.
  9. صورت محاسبه قیمت تمام شده کالای تولیدی و آنالیر محصولات تولید شده.
  10. صورت تفکیک کالا با قید نرخ واحد و مقدار.
  11. کلیه اسناد و مدارک مربوط به هزینه ها.
  12. صورت ریز استهلاکات سنواتی به تفکیک هر سال.
  13. تراز شش ستونی دفتر کل و صورت ریز بدهکاران ، بستانکاران ، اسناد دریافتنی.
  14. صورت حقوق و دستمزد پرداختنی به تفکیک هر ماه با ذکر میزان مالیات مکسوره.
  15. فهرست و فتوکپی کلیه قراردادهای منعقده طی سال مورد رسیدگی.
  16. صورت ریز وجوه پرداختی.
  17. اسامی و مشخصات سهامداران ، شرکا ، اعضا.
  18. صورت وجوه دریافتی بابت حق الوکاله ، مشاوره ، کارشناسی.
  19. فتوکپی کلیه اسناد مالکیت املاک.
  20. صورتهای مالی دوره مورد رسیدگی به انضمام یادداشتهای همراه آن و گزارش حسابرسی مالی و بازرس قانونی.
  21. رسید خرید و فروش سه ماهه ارسالی به اداره امور مالیاتی.
  22. کلیه اسناد و مدارک مربوط به خرید دارایی ها.
  23. فتوکپی اسناد اجاره رسمی یا هر نوع قرارداد عادی اجاره.
  24. اظهارنامه ارزش افزوده چهار دوره.

مهمترین موارد مورد نیاز جهت رسیدگی مالیات عملکرد 

شماره تماس جهت ارتباط با ما 

تهیه مدارک و اسناد     244 155 66 -021

Back To Top